Wednesday, August 06, 2008

wow!

when hubby surf the net pasal kete kn,ladyell trtarik ngan yg nih.









Diamond mercedes

Wey,don't w ols wish we hv dis bling,bling car.looks great but cost lots of money of coz.I think if we hv it,sah2lh nnti kene curik kn.tk satu keta pun, dia cuba kumpil 1-2 biji diamond tu.Tk sanggup...tengok je boleh.nk dpt,oh! mungkin tdk.tp apa pn cukuplh dgn apa yg kita ada skrg.harus sntiasa brsyukur..



4 comments:

shafa said...

Bawa kete ni x blh bergegar ni,nanti diamond dia jatuh..rugi laaa kan..buat bersandar curi diamond lagi susah kan.

ratna said...

mau kecut jer perut kalau kita bawak kete ni..takut org rompak.. tp kalau satu diamond hilang kita mana nak perasan..kan.. jadi, kereta ni mmg khas utk org taraf kaya gila2 gaban la..

supermummy said...

kalau ada kete ni konfem tak jalan kete..letak kat rumah jer..agak2 takde duit jual la diamond tu satu2..kehkeh

ladyell said...

shafa,ratna,supermummy>
btul tuh apa u ols ckp.kalu ade kete sah2 kite ni tido ngan kete je kn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...