Thursday, July 15, 2010

Rumahku karam!?

Aduyai,Aryan sekarang dah ada satu pe'el yg akan membuatkn mak die ni geram je.Dia dah pandai memilih baju.Lepas mandi takyah lah susah2 siap2kan baju utk dier..tak layan nyer.Elok je kita dah pilih baju yg elok,pandang pun die taknak.Pastu 2-4jam sekali mesti die pilih baju lain.kata die nak gi jalan,nak pakai baju jalan.


U'ols tengok,pilih punya pilih sampai tetanggal satu laci tengah tu.YaAllah,berilah kesabaran pada hambamu ini..Yang dah tarik campak keluar lain.itu belum toys lagi..toksah nak cakap la...tu mmg lumrah budak2 menyepah toys kan.Sib baik mak ko ni tak de gile meghoyan nak oiii...


Bila tanya pakai baju cantik2 nak pegi mana?Jawapnnya tak lain tak bukan 'Ayan nak gi jalan la'..Siap tunjuk kunci tu.Ni die arr suruh amik gambo die.

Tapi mana die pegi? hihihi..main beskal je pun...Astaga..Keluar rumah pun nak salin baju,baju jalan pulak tu.Adeh,gile melaram dak Aryan neyh.


Abes tu,dia buat arr muka2 suci tak bersalah die tu.yang last ni mmg die mintak sgt2 nak begambo."Mama kemrer(camera) kan Ayan" haa..tu makna nye die suh tangkap gambo die ler tu..Pastu sibuk2 nak tengok balik.:D













JANGAN LUPA
KLIK SINI (GAMBAR)







12 comments:

rasp said...

aryan mmg dah leh high five dgn sapphire laaa...
pilih baju sendiri...
then nak bergambar...
bila bergambar, nak tengok pics tu balik...
and pantang dia dpt pegang hp...
harus dia snap pics ntah apa2...
dugaan seorang ibu kannnnn sis..

e_ja said...

alololo..comel betul dak aryan tu..peel budak mcmtu lah ell..adakalanya mmg buat kita naik angin sgt2..tp bila tgk blk muka suci dorang tu terus x jadi nk marah kan..

Lieya said...

He heee.. hahhh teroklaa mama dia nak mencuci baju aryan..

Shiela Latif said...

kehkehkehkeh...penatnyer nak ngemas balik tue beb...adeiii tak sanggop nak mengemas tipa kali dia nak salin baju tue...huhuhu

Dee said...

cutenya aryan..ni esok kaki melaram ell..xpe..ensem..ramai peminat..

Emy Omar said...

alahai anak2 saya pun macam tu kalau menyepahkan rumah no1 macam kapal karam dibuatnye..tapi takpe tgk budak kecik yang comel tu hati jadi sejukkan..

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

aahaaa.. cumelll.. kecik2 dah pandai bergaya..

larra said...

tu dia aihhh sampai tercabut pintu lemari..hehheh..bebudak sekarang memang pandai..pandai melaram

~ Lady ell ~ said...

rasp>>
hehehe..umo2 cenggini mmg gitu ekk pe'el dier..

e-ja>>
betul kak...dari nak marah bleh terus gelak2 ngan kelaku ank2 ni.

~ Lady ell ~ said...

Lieya>>
tulh perkara yg aku hangen..bju bersih tp asek nk membasuh je.kalo simpan balik sah2 lh bertaik lalat..kalo gantung suh die pakai yg tu semula tak ndak nyer..nk kena bnyk sabolh lieya.:)


shiela>>
yelah,kalo tak sabo,mau aku bior je sepah mcm tu..buat bnyk2 kije sampai penat pun tak slim gak.hahahaha
tp haruslh aku mengemasnye kan..

~ Lady ell ~ said...

dee>>
adoyai dee..ni menuras perangai bapaknye ler..:)

Emy Omar>>
yelah emy,budak2 mmg ler gitu pe'el nyer..sabo je ler..kejap je tu die perangai cam tu..lain bulan lain pulak pe'el die..

~ Lady ell ~ said...

aisumi chan>>
ank2 jaman skrng..:)
eh,tk jugak kot..baya2 gini mmg gitulh yang..

larra>>
tu arr..bleh trcabut plak tuh...mmg bikin panassss...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...