Friday, January 21, 2011

Ulangtahun PERTAMA~ Aariz Arslan

Selamat pagi!
 Nyaris terlupa nak update birthday Aariz dlm blog.:)


Rasa setahun ini sangat cepat berlalu.Aariz dah pandai bertatih dan panjat tangga semestinya dah master.:) Aariz juga sudah banyak mengomel.Walaupun omelan itu Aariz sorang je yang tahu.:) "mama,baba,dada" tak kira waktu.
Aariz dah banyak makan,walaupun dengan hanya 4 batang gigi depan yang comel atas dan bawah.Tapi agak hairan kenapa berat Aariz sejak kebelakangan  agak mendatar.Namun tak mengapalah kalau kesihatan Aariz baik2 selalu.Malah Aariz dah pandai merajuk bila melihat sesiapa sahaja keluar meninggalkan rumah.Kadangkala dengan berat hati Aariz tetap melambai2 kan tangan..heheh sangat lucu.
Adalah satu kepuasan melihat Aariz berkembang dengan sempurna didepan mata.Gelak dan tawa Aariz sungguh membahagiakan keluarga.
Semoga Aariz akan sentiasa Allah berikan kesihatan dan panjang umur.Tetapkan iman didalam diri agar menjadi anak yang soleh serta menjadi penyejuk keluarga.Yang paling utama Aariz taat pada Allah dan hormat orang tua.Anak2 mama dan babah adalah harta yang tidak ternilai.Semoga akan terus bersinar selamanya..InsyaAllah.

video

SELAMAT HARI LAHIR 
SAYANG.....






16 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

sooo cute !smoga jadi yg baik2 =)



Check it out Entri Paling Best !
# Keputusan Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 4, 2011#
# Suntik Tattoo Dalam Mata !! #
# Awek Pakai Magic Cup Kencing Berdiri ? #
# Lelaki Bodybuilder Bukan Pilihan Aweks. #
# Hari Thaipusam #

AQisH said...

aloloo..kejap je kan..sedap nama aariz tu ;)

tenangsudey said...

wah anak akak... comel sgt.. hehee


yang akak tanyer pasal kedudukan singapore dalam speedtest tu

Download kedudukan 17
Upload kedudukan 22

Cik Agogo said...

hepi besdey aariz~~!!

adoiii....gebunya pipi beliauuu.... macam nak cubit2... teringat kat aiman :)

Dee said...

happy birthday aariz..moga menjadi anak yg sihat dan soleh..

Shiela Latif said...

selamat hari lahir aariz...semoga doa ibu dimakbulkanNYA. amin.

Elyana said...

hepi besday aariz..moga sentiasa dlm lindungan rahmat Allah..muahss

imanmom said...

happy b'day aariz,

jadilah anak yang berjaya n sayangi mak ayah..

aQueen said...

hepi beday abg Aariz..from adik Eve!

dZana said...

slm ell.. apa kbr.. smga ell skrga sihat2 selalu.. jap jer dah sth si aariz yer.. tahniah.. smga cepat besar yer..

Emy Omar said...

Happy Birthday Aariz..
psst Ell,saya dah dapat GA gift tu..thanks ye,sorry lambat inform busy lately ni..thanks again

larradanish said...

selamat hari lahir aariz..semoga aariz membesar menjadi anak yang soleh.amen

~ Lady ell ~ said...

Neon>>
mekasih...

Aqish>>
mmg kejap..masih x puas main ngan baby kecik.n mekasih nama Aariz tu.bkn senang nk cari nama ank ni....

~ Lady ell ~ said...

tenang>>
tq n tq...:)

~ Lady ell ~ said...

u'ols..thnx doakn utk kebaikan Aariz ya...semoga u'ols mndpt ganjaran sewajarnya....insyaallah.

kakngah said...

rasa cpt btl masa berlalu.. mcm baru jek melahirkan

slmt ulang tahun aariz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...