Saturday, January 21, 2012

Happy 2nd Birthday Aariz!!


Selamat ulangtahun kelahiran anak mama n babah Aariz Arslan.Mama dan semua mendoakan segala-galanya yang terbaik untuk Aariz.Tak sangka cepat sungguh masa berjalan.Rasa tak puas tengok Aariz sebagai seorang bayi yang manja dan selalu minta dimanja.Mama senang tengok Aariz seorang anak yang sihat,cerdas,cerdik,bijak dan pandai.Harap akan sentiasa begitu.Semoga Aariz sentiasa diselimuti rahmat Allah dan kasih sayang Nya.Insya'Allah..jadi anak yang soleh yang bisa menyenangkan hati keluarga.Amin..

Rasa macam baru je buat klip setahun Aariz ni









6 comments:

Lelord said...

selamat ulangtahun Aariz

Cik Sibuk said...

Happy birtday Aariz..semoha menjadi anak yang soleh..

Jangan lupa mintak hadiah banyak2 sempena besday..hoho

Huda Ahsin said...

Happy Birthday Aariz...

Positive Girl said...

Happy birthday Aariz, semoga ceria n sihat selalu... :)

Shiela Latif said...

selamat ulang tahun aariz...sekejap jek kan babe...aku pon rasa adam macam cepat je membesar...tak puas nak gomol dia masa dia besar2 umur setahun kebawah tu...tu yg teringin lagi tu hihi

~ Lady ell ~ said...

terima kasih kakaks n auntie semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...