Thursday, July 14, 2011

Semangat Tak Hilang~




Hello....
Hari ni masih bersemangat nak menulis n3.Ada harapan ni blog nak bernyawa lagi.:) Memang rasa berat hati nak menutup blog ni.saaaayang sangat kat blog.Sebab tu gigihkan tangan nak mengketik-ketik keyboard untuk blog hari ni.


Memang berat lah hati nak tutup blog ni,lebih-lebih lagi dari sini Ell kenal macam-macam kawan dari macam-macam negeri dan negara.Sampaikan satu ketika Ell rasa blog nilah yang menceriakan kehidupan seharian Ell.Tapi sekarang rasanya susah pulak nak handle macam-macam benda.Daripada terabai keluarga baiklah senyapkan blog ni je.


Tapi korang,korang dah bagi sedikit semangat untuk blog ni bernafas.Maknanya ada jugak yang memberi perhatian kat blog ni dan tuannya..hehe.mekasih korang.

Insya'Allah,pasti akan ada n3 lagi selepas ini..:)



2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

go ..go ..ell ... semangat baruuuuuuuuuuuuuuu berblog ;-)

Shiela Latif said...

tak payah lah tutup...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...