Wednesday, March 07, 2012

Kejutan dari Inchek Posman~

Terkejut seyh kene hon2 dengan van Pos Malaysia.Tengah lena diulit mimpi disiang hari..alih2 mak mertua panggil2...ingat dlm mimpi.Dengan muka sememeh separuh siap terkulat2 keluar rumah ambil barang.

Tapi seingat Ell tak de pulak memesan barang online.Siapa pulak yg mengirim barang...suspen u'ols....Dapat je envelope,terus tengok nama pengirim..jeng3....tau sudah.

hehe kakak ku membuat kejutan ya.tq sis RASP

Cantik purse ni.bikin sendiri ke sis?.tak tunggu masuk rumah ha terus amik gambo atas kerusi, tepi pokok fern mak mertua.:)

beserta 2 biji FM's dr Phnom Penh / Thailand dan kad ucapan kiriman mu sis...:)

tak yah sibuk nk tahu apa sis tulis eh..ni je buleh tengok...kehkehkeh

purse lipat 3.nice kan u'ols...suka sangat2...semestinya Ell simpan elok2 utk kenagan masa2 mendatang.guna?oh tidak..sayang nk guna.bukan tak sudi,cuma nanti cepatlah habisnya.

Terima kasih banyak2 sis Rasp.Tak sangka tahun ni dah hampir 4 tahun kita berkenalan dialam maya.Sayangnya,sekali pun belum pernah berjumpa.Insya'Allah suatu hari nanti ya sis.. Sis Rasp juga antara orang yang terawal membaca blog Ell ni.Terima kasih sekali lagi sis sebab menjadi sahabat antara yg terhebat. 



6 comments:

atty's said...

cantik purse vantage

rasp said...

sgt suka layout baru u nie sis...
ada kelas!!!!

4 tahun dah ek sis kita berkenalan...memang tak ku sangka2 kan....insyaAllah one day kita kan berjumpa....

Neeza.Areef said...

sweet sgt purse tu..klu akak pn syg ell nk guna..simpan wat kenangan

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

rezeki jgn ditolak,
musuh jgn dicari.. heheh

untung dpt puse shantek ghitu.. =)

~ Lady ell ~ said...

untung kan saya dpt purse cantik ni...hehe

sis rasp>>
ini layout berangan lah sis...:D

teja said...

assalam ell..lama giler akak tak menjelajah blog kengkawan..utk pengetahuan ell akak dah tukar url kpd tejaluv.blogspot.com ye..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...