Monday, September 15, 2008

Pertengahan Ramadhan...

Alhamdulillah...dh 15 hari kita menjalani ibadah puasa kn...tk terasa masa berlalu begitu cepat sekali....Ell pn tk sangka ank2 dpt puasa penuh setakat ni..w/pn d'ols masih kecil..syukur....
Dpt ke kita mengumpul pahala dgn sisa 15 hari lagi kita dibulan ramadhan yg penuh keberkatan ini...

Pd u'ols semua Ell mengucapkn selamat menemui malam LAILATULQADAR.....
masya'Allah...dpt ke kita menjadi salah seorang yg bertuah dn beruntung itu.... Adakah kita salah seorang insan yg terpilih?layakkah kita?Hanya tuhan yg tahu....

9 comments:

zeti said...

alhamdulillah, da 15 ari kita b'posa kan.. smemangnye zt pun risau samada amal ibadah zt selama 15 ari ni diterima Allah ke x.. huhuhu.. semoga kita dpt mlipatgandakan lg ibadah kita kan ell, insya allah..

p/s: thniah kat ank2 ell yg bjaya posa full.. hopefully leh full smpai akhir ramadhan, insya allah :)

Mieza said...

Insyaalllah yang...sama2 kita tunggu....:D

Ayu said...

amin amin amin...
insyaAllah Ell... lagipun, Allah Maha Mengetahui....

p/s: tu lah kan, pejam celik, pejam celik, Ramadhan dah hampir nak tinggal kan kita lagi... :)

atune® said...

Beribadahlah seolah² kite akan mati pada hari esok and Carilah rezeki seolah² kite akan hidup 1000 thn lagi...

Selamat Menjalani Ibadah Puase dgn rase Ketaqwaan Ell...

Redbloodsnow said...

Alhamdulillahhhh...
Zie tingin ssgt nk temui mlm lailatul qadar..tp ittew ler..i'm not among the chosen one :(

sobsobsob..hehe :P

alicia said...

cepat jer kan masa....sama la kita mendapat hidayah tu...amin..

TauruzMama said...

Tahniah kt ank2 Ell..
15ari lagi..huhu..

ita.itu said...

wah anak ko pose penuh ke...brp umur dia ek..terer siot

ladyell said...

zeti>
insya'allah..

mieza>
tunggu ttp tunggu kak...

ayu>
ramadhan dh nk meninggalkn kita ,raya nk tiba.....

atune>
sama2lh kita...

redbloodsnow>
semua org nk temui mlm tu zie..sapa yg tk nak....

alicia>
amin...

tauruz>
thnx...15 hari lagi....nk raya...

ita.itu>
7thn n 4thn...yg 7thn tu thn lps puasa penuh..kalau thn tk dpt puasa penuh tk patut...

yg 4thn tu...3hr awal puasa..asik termkn terminum je ...tp bila ckp puasa..berebut die kumuh mulut ko...tk de paksaan k...die nk sendiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...