Monday, May 25, 2009

Sahabat dan Teman




Kadang2 kita selalu kekeringan idea utk menulis kan.Nah,hari ni benda tu dh kena pd Ell nih.Ell tak tau apa nk citer,apa nak tulis melainkan kisah yg agak tak berapa nak menarik.Tp kena update jugak kan..
Owh ya,ada jugak yg special.Award ni ha...Ell dpt dr Yann sbb Ell antara 20 pengomen top di blog nya.Tp jales gak ah..Ell dpt award je,top 2 dier dpt perfume... :( Alahai..gigih betul korang mengomen ekk.
Apa2 pun mekasih lah yann ekk.yg penting silaturrahim ni tetap trjalin.Tak kisah pun ada penghargaan atau pun tidak.Persahabatan yang jujur dan ikhlas tak memandang semua tu.Macammanapun Ell tetap rasa dihargai dgn benda2 cenggini. :)
Tp kan,sempat gak lah Ell karang puisi ni buat u'ols yg bernama teman:-
Teman,
salam dihulurkan tanda trjalin persahabatan
ku bersyukur kerana kita dipertemukan
Pertemuan tak terduga ini
membuahkan kasih sesama kita
Suatu nikmat dari-Nya yang amat kuhargai
Teman,
kasih yang kuhulur
tiada kupinta balasan
sayang yang terlahir adalah
pancaran dari
ketulusan hatiku dan keikhlasan jiwaku

Teman,
ku bermohon
agar kita akan bersama
mencapai kebahagiaan di dunia
lebih-lebih lagi di akhirat sana
dan ku bermohon
moga ukhuwah ini akan sentiasa dalam rahmat
dan mendapat syafaat dari Ilahi
di satu masa nan abadi…

Terima ksih
pada mu teman-teman
yang sudi bersama-sama ku
diwaktu suka mahupun duka...
~Ladyell~





9 comments:

TauruzMama said...

Ohh temankuuu...tima kacehh bebanyakkk'ss ats pemberianmu itu...sgt terharuuu...Ell,TQQQ so muchh tauruz dh receive last few days tp xleh upload gambo la..memcm hal kt opis nehh

ARIFFDA said...

ell buat puisi, ok la tu
ada idea...
hehehe

Dakjaat™ said...

bab2 puisi ni .. tak reti nak faham .. :)

Dee said...

pandainyer berpuisi..dee pun sronok dpt teman spt ell..moga persahabatan di alam maya ini berpanjangan..amin..

Brilliant Marjan said...

kak ell tq tuk puisi sahabat & teman tu..sy hepy kwn ngn kt ell..doa smoga p'sahabatn ini kekal..amin..smoga kak ell & family sihat hendaknya ^_^

ct rahani said...

k.ell.. x sangka lak jd pengomen dpt adiah.. hehehe..

wah pandai akak berpuisi.. syahdu lak bila baca.. semoga persahabatan kiter terus terjalin.. Amin..

~ Lady ell ~ said...

TauruzMama>>>
sama2 kasih.. P

owh ok,ell phm masalah opis tauruz tuh.tauruz suke ke sama itu hadiah... :) terima seikhklasnya tau..

Ariffda>>>
erm..boleh la..ini pun boleh dikatakan ceduk dr sana sini.. :D tdk ler 100% idea Ell.

Dakjaat>>>
kamu nih...ini puisi simple je..tiada brmadah tiada brhelah...straight je ayat nyer.. :)

Dee>>>
Seronok ke kenal ngan Ell...mekasih.. :)Ell pun mcm tu tau.
kalau kita ikhlas brkawan,insya'allah akan kekal ..

Brilliant marjan>>>
TQ adik...sama2 kita brdoa ya.doa sesama muslim buat saudaranya adalah antara doa yg dimakbulkan kan..

ct rahani>>>
tahniah buat ct ya.. tumpang happy gak :)

bila plak kita brpeluang nk brjumpa ya.. :)

Yan said...

huhu pandai ell berpuisi...

anyway nice meeting u

~ Lady ell ~ said...

yan>>>
alah,biasa jer.

me too.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...