Saturday, May 01, 2010

Mekasih kerana hadiah ~


n3 ni tak panjang.masa ada 15 minit je lg nak kul 12mlm.Org kata jgn tak de.. n3 utk 1 may ni.:)
Ell nak ucap terima kasih utk 2 sahabat blogger yg dh bg adiah utk baby Aariz.U'ol ni susah2 je tau.Apa2 pun Ell hargai sesangat.


Baju yang Aariz pakai ni drpd Finee.Aunty finee mintak snap gambar time Aariz pakai kan..haa,nilh dier.molek tak? :)
Mekasih aunty.apa ekk nak balas utk bby Aleesya tu.:)


Yang ni pakej utk anak beranak ya.Bukan utk Aariz je.cukup sorang satu 4beradik trmasuk maknye.Owh,utk paknya kene beli sendiri lh jawabnya,sbb tak trmasuk dlm pakej.:D Kad tu mesti emerald yg bikin kan..tau dah...:)

Mekasih aunty RASP atas adiah yang cantiks ni.And kalau u'ols nak tahu,Aryan tengah2 hari buta tu lps sampai je parcel tu dier dh tak nmpak hari gelap ke terang.. Sanggup pakai baju tido yg sis bagi tu dgn seluar dua lapis.Taknak bukak dah time tu..



Ni lah dier nye budak yg pakai baju tido siang hari mcm budak tak mandi tu...:)
Sis,mohon mahap ya,walaupun sis tak bg >blog..tp Ell degil jugak.Bukan apa sis,tanda Ell hargai sesangat.:)


Mekasih kalian berdua..peluk cium utk u'ol ya.
-xoxo-




3 comments:

mamaadam said...

haha cute jer aariz..emm ingatkan saiz tu besar upanya ngam2..muah baby aariz

rasp said...

eeeee gewamnya tgk aariz...
hahahhahahaha nak tergelak plak dgn pe'el aryan...
syukur uols suka....
maaf kelewatan *blush* ...
a'ah kad tu emerald yg buatkan...
plus dgn pertolongan bondanya lah hehehehe...

Tihara said...

tq for that tag..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...