Wednesday, May 12, 2010

Tag tapi Contest..?!

SENYUMAN PALING MENAWAN~

Itulah dia nama kontes nyer.Untuk PN SHIELA terima kasih krn telah menge'tag walaupun tanpa rela.Ok,mcm ni..yang Ell fahamlahkan,kontes ni sebenarnya terbuka pada sesiapa saje..tp cara die lain sket.U'ols masuk kontes ni,lps tu u'ols kena tag pulak blogger lain untuk join kontes ni,minimum 4 org.Tapi kalau followers u'ols tak ramai..2org pun kira aci lh tu.Lepas tu,yg dh kena tag tu dgn 'terpaksanya' kena join lh kontes ni..kalau tak akan dikenakan saman...(yg ni tipu kot..) .Sila rujuk rules diblog MISS CHENTA


 banner penganjur kontes mesti letak...(tdk diwajibkan)

Owh,senyuman menawan yang ikhlas adalah diperlukan.Uiih,redho jelah dh kene tag,mana nak cekut gambor senyum menawan nih.Sebenarnya  pemilik blog ni tak suka nak tayang muke lebih2..maklumlah pemalu sikit orgnya.. hahaha


Ini adalah senyuman ikhlas, seikhlasnya dari pemilik blog.

KENAPA SUKA SENYUM?
kerana:-
~senyum itu sedekah,sedekah itu ibadah dan dapat pahala..:)
~senyuman menunjukkan kegembiraan dan kebahgiaan
~senyuman selalu menyejukkan hati.kalau org tengok kita senyum otomatik org pun akan senyum rite?
~senyuman sesuatu yang indah dan mempersona..
~nak amik gambar..mesti senyum..:)

Nak tag sape ekk..Kalau dapat u'ols yg jarang upload gambar muke sendiri..
Aduh,susah nak pilih sapa..takut nnt u'ols mcm trpaksa plak.



Pada u'ols yang tak kena tag tu,tp berminat nak join kontes,sila ke blog MISS CHENTA.untuk maklumat terperinci.Tarikh tutup adalah pada
20 MEI 2010.



4 comments:

rasp said...

kamoooo sememangnya ayu & jelita...

Yan said...

yan tak suke senyum sangat... yan lebey suke ketawa.. hehehhehe buleh gitu?

Shiela Latif said...

kontez rupernyer...aku ingatkan tag jer...kahkahkah...ko terpaksa?? aku pooonn terpaksa jugak...tapi senyom aku ikhlas... :)

Tihara said...

hik hik..akak dah wat tag ni



tapi akak tetap terharu sbb ell igt kat akak.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...